Måndag 14. juni tek helsestasjonen i bruk ei ny nasjonal fellesløysing for digital samhandling mellom innbyggarar og helsestasjon- og skulehelsetenesta.
Kommunane på søre Sunnmøre er fyrst ut i landet med å ta dette i bruk, etter at utprøving av løysinga i fire store kommunar vart ferdig i midten av mai.
For deg som innbyggar er no tenestene tilgjengelege på Helsenorge. Tilsvarande løysingar på Helsenorge nyttast også av spesialisthelsetenesta, kommunale pleie- og omsorgstenester og enkelte fastlegar.
Slik fungerer det
På Helsenorge kan du, på vegne av deg sjølv eller dine barn under 16 år:
- Sende og ta i mot meldingar til/frå helsestasjons- og skulehelsetenesta, jordmor og helsestasjon for ungdom på ein trygg måte.
- Sjå timeavtaler og avbestille desse.
- Få varsel om planlagde timeavtaler på tekstmelding eller e-post.
Helsenorge er alltid ope! Ta kontakt når det passar for deg, og unngå telefonkø. Når du sender ei melding til oss via Helsenorge svarar vi normalt i løpet av ein arbeidsdag.
Tenesta er sikker og gjer at du også kan sende oss sensitive opplysningar. Meldingar du sender til oss kjem rett inn i helsestasjonen sin elektroniske pasientjournal, og vert behandla her.
https://www.youtube.com/watch?v=Q7jG_EYRNd4
Slik kjem du i gang
For å bruke kalender og meldingar må du vere digitalt aktiv på Helsenorge.no. Det vil seie at du må ha logga inn på Helsenorge, akseptert bruksvilkåra og samtykka til å kommunisere med dine helsekontaktar via nettstaden. Du kan lese meir om dette på Helsenorge.
For å logge deg på må du ha tilgang til BankID, Buypass ID eller Commfides. I løpet av hausten 2021 vil løysinga bli utvida med pålogging via Feide for barn og ungdom mellerom 12-16 år.
Publisert 16.06.2021 18:02
Sist endra 16.06.2021 18:02